Tycker lite synd om mig själv

Vet inte om ja börjar bli sjuk eller vad de är som spökar..
 Fryser/svettas om vartannat, snorig som en tok *men de finns också andra orsaker till de*,
huvudvärk, trött & segare än segast..
Blöder även som en idiot, har aldrig (!) blödit såhär mycket & då menar ja aldrig,
har blodat igenom en normal tampong & i vanliga fall använder jag enbart mini utan problem.. :S
Så ja har även världens värsta jävla fucking mensvärk,
just nu önskar jag att ja vore kille & slapp dom här besvären..

I know , inge trevligt inlägg, men det bjuder jag på.. ;P

Annars kan ja tala om att

Chiliostbågarna är förjävla goda !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maha :) Tycker det är soligt att du skriver om sånt. Du som är så känslig annars ;) KRam jenny

2009-04-22 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0