God jul!

Nu äre Julafton...
 & jag tycker de fortfarande inte känns så.. :P
Men nu är iaf all stress över & de känns väldigt skönt..

Kevin har öppnat massa paket nu på morgonen,
& jublar varje gång han öppnat nått..
Såå underbar han är min älskade bebis.. <3
Tror nog han blev gladast över gitarren, en liten trägitarr, skitsöt va den.. :)
Han sitter o spelar o sjunger just nu.. :)

Ska strax hoppa in i duschen o samtidigt skölja ur hårfärgen..
Sen strax innan kl.13 bär de av till Farmor & fira där,
tråkiga är ju att Pappa inte är med längre o firar, de har ju alltid varit som en tradition
så länge ja kan minnas, Jag, Kevin, Pappa, Farbror, Alicia & Evalotta & såklart Farmor.
Hemma hos farmor, äta massa god mat & byta paket..
Men så är de inte längre, eller jo de är de, men utan pappa.. :( 
Inte mycket o göra åt, han är nog ändå med fast vi inte ser honom.. ;P Hehe..

Kevin åker till sin far o firar jul där några timmar också..
& jag ska hem till mamma o fira där med & äta massa mat där också.. :) 
Så kevin kommer dit sen.. :D

Nee de här har ja absolut inte tid med längre.. :P

Älskar mina underbara killar, underbart & få dela den här dagen tillsammans med dom!
<3  

God jävla jul på er! ;)

Kommentarer
Postat av: therese

God jul på dej sanna.. ;)

2008-12-24 @ 12:01:05
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0