Jag säger bara de, Karlar..

Jaa Karlar, de är bra underliga varelser måste jag säga..
 Håller ni inte med? :P

 Min karl kom hem IMORSE!!
 Han hade tydligen enligt honom själv somnat hemma hos ett par kompisar..
O ja jag vet hur han är på fyllan & villan,
han somnar jämt..
Så ja hoppas ja kan lita på de, men de kan ja nog..
I vilket fall skulle ju sanningen komma fram förr eller senare
om de är så att han ljugit nu.. :P

Allt känns så fantastiskt bra just nu..
Kan man säga att ja är -
Kär & Galen?!
Mm,
det tror ja nog man kan säga.. :)

Nu sitter ja & kevin o väntar på att johan ska komma o plocka upp oss,
vill åka & köpa ljusslinga till julgranen..
Tro de eller ej, men jag tänker ta upp den idag..
Haha lite tidigt kanske, men kevin tycker ju de är kul också så.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tidigt? Man skulle ha varit klart med allt julpynt förra helgen dvs första advent..

2008-12-07 @ 22:19:35
Postat av: sanna

ja det vet jag också.. men julgranen brukar man ju alltid vänta den tills några dagar innan jul ju.. :P

2008-12-08 @ 07:12:13
URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0