Städat & Barnvakt

Trött så trött..
 Som vanligt med andra ord..

Men har iaf hunnit med o plocka undan, dammsugit & kört 1maskin med tvätt på morgonen,
sen kom mimmi över för o kolla på
- Om jag vänder mig om.
En klockren film, men som tar all energi man har i kroppen.. :P

Vid 12 ringde också min Farbrors tjej Eva-lotta, kusinens mamma & frågade
om jag kunde ha Alicia ca1h..
Självklart ställer jag upp, va ju ett bra tag sen hon & kevin träffades o lekte så de är ju bara kul.. :D


Min bebis & min kusin :)

Sitter & funderar på vad vi ska äta,
eller ja de är iofs redan bestämt.
Fläskfilé, kroketter & bearnaissås.. MUMS.. ;)
Men skulle vilja göra nånting mer med fläskfilén än o bara ha den i marinad,
men kommer inte på nånting man kan göra.. :(
Får väl bli en annan gång istället..


De blev att julgranen kom upp igår..
Sååå mysigt..
MEN en sak fattas för att de ska bli ännu mer mys..
& de är ju såklart SNÖN.. :P
Såhär blev de iaf när granen kommit upp..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0