Åhh..

Hade ju skrivit skapligt mycket, sen försvinner allting.. :@

Orkar/tänker inte skriva om allting..

Men lördagen började ju som en riktig jävla skitdag, med massa bråk o inge svar på sms osv..
De blev bättre o bättre ju närmare kvällen kom, men ja sa ifrån o talade om vad ja tyckte o tänkte om allt,
tänkte som så att de får bära eller brista helt enkelt..

Vi träffades iaf sen på kvällen, o de va helt underbart.. <3

Känns som att de faktiskt har blivit bättre efter i lördags,
att han förstår mig, o ja hoppas jag har rätt o att de fortsätter såhär..


Nu sitter ja här hemma o bara tar de lugnt, kevin är på dagis o ska vara där till 16 idag..
Ska ju nämligen tillbaka till tandläkaren idag 14.45 och dra ut visdomstanden...   Aj aj aj aj...

Går nu även o väntar på tid till röntgen för o kolla njurarna, men ja borde få tid ganska snart... Hoppas jag iaf..


Nee ska lägga mig o kolla film tror ja..   Fyra veckor i juni blir de.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0