Fartfylld vecka..

Ja igår va ja ju på röntgen, för o kolla njurarna..
 Vilket inte va en dugg fara, trodde ju de skulle göra superduper ont av vad man hört..
Men undra om dom börjat med nyare bättre grejer, för dom klämde inte alls nånting på magen..
De va bara en 'kamera' som hängde i luften som tog bilder efter kontrastvätskan hade sprutats in i armen..
Får svar om ca1vecka om de är nånting fel..

For sen ner på stan o mötte upp Ida, va på Af för o bara tala om sökta jobb..
Efter det gick vi o solade, måste ju vara bruna o fina inför rock at sea kryssningen på lördag.. ;P
Sen gick vi o käkade på donken, som ja hade längtat efter de dom dagarna ja fastade.. *haha*
Medans vi sitter o käkar ringer min telefon, konstigt nummer, men svarade ändå..
Det var från arbetsförmedlingen, så på torsdag kl.9 ska ja infinna mig
arbetsförmedlingen i Strängnäs, ska på ett möte som Manpower håller..
Hoppas verkligen det går bra,
för då får jag lagerutbildning+truckkort & de är nånting jag verkligen vill ha!! =)


Idag lämnade jag kevin på dagis strax innan 9.
Sen följde jag med älsklingen till Arboga där han skulle besikta nya bilen som köptes i leksand.. :P
Inga större fel blev de, vilket va ganska så tur.. :)

Har varit på utvecklingssamtal idag också på dagis, o kevin är så duktig så.. 
(=  *STOLT* =)


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

hej, jora det e hyfsat. . .



oke va bra att det gick bra :) och önskar dig med lycka till i strängnäs håller tummarna :)

kram

2008-11-18 @ 19:51:10
URL: http://mims01.blogg.se/
Postat av: Therese

Stränkan är ju min stad.. haha.. :) Men hoppas de går bra iaf.. :) oj utvecklingsamtal.. vuxet..!

2008-11-20 @ 01:47:41
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kom igen melin och uppdatera lite förfäääen ;) Puss på tiútten /Jennöööö

2008-11-24 @ 19:22:52
URL: http://ainisannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0