Skriver väl igen då :P

Nöjd då maria? ;P Tycker att du ska få ut din bebis nu!! ;)

Aha va mer ska ja skriva, har antagligen träningsvärk, de stramar bak på låren,höfterna o stjärten när ja går.. Haha..
Men då vet ja ju att ja inte gått så mycket i onödan.. :)


Ikväll ska ja åka med herr  Z i lastbilen, han ville att ja skulle åka med.. Blir fan inte klok på honom.. =/
Så han kommer o plockar upp mig typ 17.45 o sen är ja väl med tills han slutar kl.22..
Sannagumman ville sitta här med kevin medans ja va iväg.. =)

Imorn börjar kevin dagis redan ca.06.45 för hockey kommer nämligen o hämtar honom när han själv slutar jobbet 06.30, o sen hämtar han honom på dagis vid 16.. =) Mycket skönt, en extra hel dag själv blir de ju nästan..
Är ju nämligen barnledig i helgen, men de blir nog lugnt, har blivit för mycket festande den senaste tiden, o de har oftast bara spårat ur.. tyvärr.. :(


Nee ska lägga mig i soffan o kolla lite tv o dricka mitt vatten innan ja drar.. ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja nu är jag nöjd ;) Haha, har du börjat träna? Och dricka vatten? :D

2008-10-16 @ 16:31:07
URL: http://mariazeijlon.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha fan så bra att ja gör dig tillfredställd.. ;P

Träna o träna vet ja inte, men har varit ute o gått nu eller ja de va andra dan idag, men de känns i benen.. O vatten dricker ja som aldrig förr, kors i taket.. Hehe..

2008-10-16 @ 16:42:30
URL: http://melinen.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo Helly kommer. hon är här om nån timma :) ska du int med oss till harrys imorn? :)

2008-10-16 @ 21:05:00
Postat av: Mimmi

Jag är grymt impad ang vattendrickandet, hehe ;D

Jag vet ju hur mkt pepsi de dracks innan ;) Haha!

:)

2008-10-17 @ 08:09:33
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0