4år

av sorg, hat, längtan, ångest, depression, saknad...
Rent ut sagt så hatar ja dig ibland pappa, allt du har gjort mot mig..
Du valde att ta ditt liv den 11sep 04, 4år sen idag, 
tänkte du ens på vad de skulle ge mig för konsekvenser,
hur ja skulle må?

Jävla egoist, de är vad du är..! Fan ta dig pappa..

Men trots allt så älskar jag dig ändå pappa, du har varit, är o kommer alltid vara min pappa.. <3

De som nästan tär på mig mest är kevin, han avgudar dig pappa, o ja tror du avgudar honom lika mycket..
Ni är såå lika på många sätt, ett utav dom är erat temperament.. Hehe inte alltid så kul.. Men ändå..  :P

Tror du kollar ner o är stolt, stolt över att din dotter har en såå fin grabb..
Är iaf glad att kevin hann få träffa dig, att ja har 2kort på dig o kevin o dom är från BB..
Kevin va trots allt bara 2½mån när du försvann från oss.. :'(


Stolt pappa/morfar & kevin några timmar gammal =)


Imorse kom farmor & lena o hämtade upp mig, åkte o köpte blomma för att sen åka till kyrkogården..
Blev jättefint, satte ett ljus där också..


Sådär såg den ut när vi va klara.. =)


Passade även på o kolla mormors grav, hon hade även en del blommor innan..
Men rensade lite o satte ett ljus där också..




Såhär såg ja ut om handen när ja va klar..

Hehe allt för att du ska ha de fint pappa! 


 
Love you dad <3




Ni är både älskade o saknade! <3
R.I.P


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad fint ni gjorde det gumman.

Vi måste ses nån dag. va gör du i helgen ?

Puss å kram

2008-09-11 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0