Helgen =)

Fredag:

I fredagsmorse ringde beafis o väckte mig halv8 på morgonen, dök sedan upp vid halv 9.. Åkte o lämnade kevin på dagis, sen for vi o solade.. =) Vidare till ÖB där dom inte hade öppnat än, en kvart tidiga va vi så ja,bea o en jävla massa gamlingar stod o väntade.. Haha.. :P

  Sådär såg de ut utanför Öb, stog mer folk, men kom inte med på bild.. :P


Resten av dan va vi överallt o ingenstans, bea hade nämligen adopterat mig just den dan.. Hehe..
Så vi umgicks i över 12h i streck.. :P Men trevligt va de..
Måste börja ses oftare gumman.. =) <3
Våran favvolåt numera är Nomy - Cocaine, fy fan såååååå bra den är.. =)

  Beas bil, även kallad epatraktor, men vilket de inte är.. :P hehe

Så fredagen i helhet va underbar, o inte en droppe alkohol.. =)



Lördag:

Vaknade runt 11 tror ja, satt lite vid datorn o glodde runt på nätet, lyssnade på musik.. =)
Gick sen över till farmor o följde med när hon skulle handla lite, o sen for vi till bolaget, hon är såå snäll o skjutsar mig så ja slapp gå ner på stan i spöregnet.. =)

Drog sen med bea o käkade på mestaria o den jäveln vann pengar på spelmaskinen.. :P Men de är du värd tjejen.. =)
For hem o tog de lugnt ett par timmar, sen kom mamma över, satt o drack lite här innan vi skulle till ida..

Så fest va de hemma hos ida o rille, idas far har ju nyligen fyllt hela 40år, så de va för honom dom fest.. =)
 Vi drack o vi sjöng för fulla muggar.. *underbar kväll*

Jag vann t.o.m över gitaristen i völund smed på singstar, haha de va kuligt.. :P O då försökte han även fuska o gav micken till andra som han tyckte kunde sjunga bra.. :P
Ska försöka fixa bilderna från stefan som togs under kväll/natten.. =)

Tack idagumman, en kväll ja sent kommer glömma..   älskar dig, vet inte vad ja skulle göra utan dig! <3


Söndag:

Nu sitter ja här i soffan med min bärbara framför mig i knät o lyssnar på musik..
Har varit vaken ett par timmar, de är ju typiskt att man ska vakna tidigt när man är barnledig.. Menmen inte mycket o göra åt..
Idag blir de lugnt o åter lugnt, kolla massa film o käka massa onyttigt.. Helt enkelt bara vara.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0