Mys =)

Just nu för tillf'ället känns allt så bra, o ja hoppas att de håller i sig såhär..
Igår va vi hemma hos ida o rille o kollade på hancock, käkade chips o drack dricka..
 - Hmm, tänker efter, kommer fan aldrig lyckas gå ner i vikt.. :P haha..


Idag har ja vart med min gumma o min gudson *casper* på stan, köpte kraftfoder till mammas fåglar, käkade på donken o sen skulle ida fixa csnpapper.. =)


Jag o Casper fular oss i camen, eller iaf jag =)


Hehe även ja o feliciagumman fula oss =)


Nu sitter ja här hemma helt själv, lyssnar på musik o bara tar de lugnt.. Väntar på att klockan ska bli 15, ska möta mamma då nere vid affärn o sen följa med henne hem o bränna ut ett par filmer på skiva.. =)


Ska väl antagligen med Han till ida o rille ikväll också o se film.. 
Kom hem nu..! Hehe..


Saknar min lilla bebis också som är hos sin far.. Men han kommer iaf hem på fredag, ååå vad ja ska pussa på honom då.. =)

Älskar dig kevin <3 Du är mitt allt o lite till!


Min bebis har även fått en ny frilla.. Sååååå jäkla cool =)

Kommentarer
Postat av: jenny

Fan va cool Kevvo är :)

Puss å faaan!

2008-09-09 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0