Nyligen hemkommen

Tänkte att ja ju kunde skriva igen, fick höra från en viss Sanna Larsson att ja skriver lite dåligt.. :P
Nöjd nu? ;)  Men tycker om dig ändå.. Hehe..

Hon skulle väl antagligen komma hit en sväng sen när hon slutar jobbet, hon hade glömt sin laddare här igår, o batteri måste man ha i sin telefon, de är ett måste..! =) Tycker iaf jag, jag skulle aldrig klara mig utan mobil.. ;P


Kom nyss hem från stan, va ju mvc o tog ut pstaven, kevingubben va väldigt intresserad av alla grejer o vad hon gjorde.. Hehe..   Ida kom också, så gick med till henne till skolan, hon skulle med nån lärare på typ konferans..

Men iaf så trodde barnmorskan att alla blödningar va för pstaven, så ja hoppas verkligen att de va den, vill inte gå runt o blöda o slutar de inte måste ja ringa läkarn/gyn igen.. :(


Saknar min baby massa, nu är han på jobbet o slutar 21.30 eller vad de kanske 22? :P *minns inte*
Minnet är bra men kort eller vad säger ni?


Heippa!

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi vad roligt.. Saknar min baby massa ;) Haha! Lycka till med er!

2008-09-24 @ 20:09:46
URL: http://mariazeijlon.blogg.se/
Postat av: sanna

haha ja men de blir ju så tyst när han inte är hemma, du vet ju hur hans mun går i ett hela tiden.. ;P

tack gumman.. =)

2008-09-24 @ 20:45:34
URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0