Tråk..

Är uttråkad just nu, har nyligen duschat, fått på mig lite kläder o snackat med jenny i telefon.. =)

De blir nog ganska lugnt idag, hämta kevin på dagis kl.12 o sen nångång i eftermiddag kommer baby hit..
Har längtat massa efter dig..! <3
Vi måste orka klara de här, tycker om dig mer o mer för varje dag som går..


O nu har du ju antagligen börjat läst min blogg jessica.. =)
Förlåt att ja inte hört av mig.. :(   Vad gör du på torsdag? Kanske kan ta en fika då?
Saknat dig gumman <3

Heippa!

Kommentarer
Postat av: jessie

hehe ingen fara..Jag går i skolan på torsd till 16, ska på stan med emelie och alex den kvällen..de har tydligen öppet till sent. klart vi ska ses något,,har förstått att du träffat någon, vill veta en massa om det såklart. kan du på fred efter 16? eller så följer du med oss på stan på torsd...oj så långt det blev nu då. kram

2008-09-24 @ 16:55:28
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0