Dålig..

Känner att ja är väldigt på att uppdatera här numera..
 Ska försöka bättra mig, men har ingen lust till o skriva nånting.. :P

 Idag är det måndag o ny vecka på "skolan", men gick bara till 13.30 idag..
 Va nämligen som vanligt till läkaren idag som ja hade tid till 13.50, han kollade min handled som ja har förbannat ont i efter helgen när ja fick vara nån sorts "pelare" åt min karl som inte kunde stå själv för han var så full, *handen hamnade antagligen ikläm på nått sätt*, själv var ja nykter hela helgen. :) Läkarn kom iaf fram till att den nog mest troligt är stukad.. *AJ* & har de inte blivit nånting bättre om ett par dar skulle ja ringa tillbaka.. Dom tog även blodprover på mitt blod för att ja får "oförklariga" blåmärken, dom kommer lixom från ingenstans.. O jag har alltid haft "svårt" för o få blåmärken, de ska ha varit mycket till för att ja ska bli blå, men inte nu inte.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0