Lägga sin energi på nått annat?

Men det går inte...
 Blir så less på en viss människa ibland & jag kan inte låta bli att bli förbannad, less, arg, besviken & känna mig helt hjälplös... Nu när ja äntligen börjat göra nånting om dagarna & verkligen måste gå, dels för att vi just nu har grupparbete & dels för att ja måste ha pengarna , visst de är inte många kronor , men de märks i plånboken..
måste jag ändå vara hemma för & Vab:a för att Kevin har världens hosta & hade feber igårkväll, klart ja är hemma med min prins om han inte är bra.. Men hans far gör ingenting, har varken jobb/skola & därför blir ja så förbannad när ja får skjuta hela skolan åt sidan för att ta hand om våran son, när han lika gärna kan ha honom.. Men han hade viktigare saker för sig idag än & ha Kevin några timmar.. Blir så jävla förbannad när ja tänker på det & ja kan inte låta bli att tänka på det heller..  Dessutom så tyckte han då att ja skulle lämna kevin till dagis iaf, om ja nu va så illa tvungen att ta mig till skolan.. Men HALLÅ, vart fan är de det inte kopplar i huvudet på karl'n?
Jag tänker ju inte lämna mitt sjuka barn på dagis & de är väl logiskt för alla föräldrar att man inte gör det..!

Nog om det nu...

Gick ett tag ifrån "skolan" igår för att fixa praktikplats & jag fick det ja ville.. :D
Så nu är det bara upp till gubben på kunskapscompaniet att prata med Chefen på praktiken.. Men de ska väl gå bra hoppas ja, annars vet jag inte vad ja gör..
O det skulle vi också ha pratat mer om i skolan idag, men så blev de ju inte.. *irriterad*
Om allt går som de ska..

Så har jag min praktik på Scan-Log :) Antar att ja kommer få ta hand om ordrar & packning m.m.
Men skulle även få köra lite truck sa han.. :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Fan va bra gumman !! :)

Vart ligger praktiken då?

2009-02-11 @ 13:42:10
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: anka så klart :)

Ja du, killar är killar :O)

Lycka till med praktiken...

2009-02-11 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0