Nöjd & kanske lite kräsen? ;P

Är hur nöjd & glad som helst just nu..
 Ulf från KC ringde mig imorse 7.45 & frågade om jag hade tid för och ha mötet med Skanlog redan idag kl.10 & inte den 25:e som va bestämt tidigare.. Efter det var de ju bara att panikringa runt för & kolla om nån kunde ta kevin under tiden eftersom han är hemma från dagis för att han fick öroninflammtion i helgen.. :( Men min Ida kunde iaf ta honom, Tack gumman.. :) Det gick riktigt bra på Skanlog, börjar praktiken där redan på Onsdag, dom behövde få in nån så fort som möjligt.. :) Ska jobba 07-16, vilket känns jäkligt bra det också, behöver inte tänka på det här med dagistider & barnvakt, trodde nästan först att dom skulle ha skift eller nå där.. Men ikke.. :)
Sen åkte ja & Ulf vidare till Industritvätten? "tror de heter så" för att hämta kläder till mig..
Är supernöjd över mina byxor som ja fick till slut, dom första ja provade va förbannat fula o helt vanliga, så jag bad om lite tjockare byxor med fler fickor & då tog han fram hantverkarbyxor som det kallas.. Och det va precis såna jag ville ha.. Fick även stålhättaskor, små & söta va dom.. ;P Hehe.. Ulf skojade med mig & sa
-Dom kan du ju ha en Lördagkväll när du är ute & ifall nån är dum, då är det bara att sparka.. Haha..


Min fina byxor som är "snyggare" i verkligheten ;P

Kommentarer
Postat av: Alex.

Hej sanna. Ville bara kila in och checka läget=) allt bra med dig?

2009-02-17 @ 14:51:07
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0