Uppdatering ;)

Hehe ja de är väl på tiden nu, har ju inte skrivit nånting på ett par dagar..
 Men har varit förbaskat trött dom här dagarna..

Började ju nämligen på Kunskapscompaniet i Måndags, nån "praktikkurs", handlar bara om jobb & allt som här till m.m & meningen är att vi ska komma ut på praktik för att komma igång med nånting & få in en fot på ett ställe.. :) Är även prat om Lager/Logistik+Truckkortsutbildning, men det beror helt på om dom får ihop 15-20st som vill vara med & att AF går med att betala utbildning.. Vilket ja hoppas, för går allt igenom då får ja utbildningen som jag vill ha.. *ler*
Det känns jäkligt skönt att ha kommit igång med nånting, går 08.30 - 15.00 så de är ju NÄSTAN som en hel arbetsdag, vilket har gjort att jag är helt slut som människa när ja kommer hem & ska ta hand om barn, hemmet & fixa mat..
Jag är ju inte van, men i nästa vecka blir de nog bättre, har då kommit mer in i rutinerna som blir.. :)

Slutade tidigare idag, va tvungen att ta mig till tandläkarn, min ena visdomstand är på väg upp & även den ligger o skaver mot kinden vilket gör jätteont, så dom spolade rent & har de inte blivit bättre på måndag ska ja ringa igen..

Ska strax gå och hämta barnet på dagis, sen blir de hem & börja med maten..
Ska äta Kalops & Potatis idag & de blir första gången jag gör de, hoppas verkligen de blir gott, annars har ja bara ätit det hemma hos mamma & de är supergott.. Det jobbiga är väl att det tar 2-3h innan det är klart, men sånt får man ta.. ;P

Äh orkar inte skriva nå mer nu, ska ställa mig & diska lite istället.. :) Hehe..

Ha en bra dag..!

Kommentarer
Postat av: jess

Vad roligt håller tummarna för att du får börja med utbildningen :) Kram

2009-02-05 @ 11:06:15
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Linn Renman

Hoppas att det går bra på Kunskapskompaniet :D



http://linnrenman.blogg.se/2009/february/jag-blev-utmanad.html#comment

Den du ;P hehe

2009-02-06 @ 13:29:20
URL: http://linnrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0