Allvarligt..

Börjar bli irriterad på folk som skriver & gnäller på det ja skriver,
åtminstonde ni som inte kan stå för de ni säger & då menar ja t.ex med namn..

Mitt liv hänger inte på en kille, ja fortsätter leva mitt liv iaf..
Men de är väl klart att de är jobbigt, när de känns som de ända man har är motgångar..
& de är ju absolut inte bara ja som tycker de är jobbigt att bli sårad,
eller har ja fel där?

O uppenbarligen så vet ni ändå inte mycket om mitt liv & allt ja gått igenom på bara några år..
Kanske därför ja blir & känner som ja gör när de blir såhär..
Vem vet...

Jaja skitsamma just nu...

För övrigt..
Min gudson fyller 2år idag..! :)
Grattis älsklingsgubben..
Så jag & kevin har spenderat dagen hemma hos Ida, Rille, Felicia & Casper..
När vi kom hem så la jag kevin & han somnade på en gång, helt slut efter o ha lekt konstant hela dagen..


Jag & Casper för ett par månader sen :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Jaa å inte ringde du upp ;)

2009-01-05 @ 22:12:04
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0