Död eller Levande?

Ja de är frågan, känner mig inte mänsklig..
 Är tröttare än tröttast just nu, men när ja väl lägger mig kommer ja säkert inte kunna somna.. :S
Undrar vad ja igentligen gjort John blund eftersom han aldrig vill låta mig sova på nätterna.. ;P
 
Idag har ja plockat bort alla julsaker som befann sig lite varstans i lägenheten..
Har dammsugit, tvättat, hängt upp tvätten, diskat, plockat undan all skit som legat utspritt överallt "kevins leksaker & mina kläder".. :P
Har faktiskt bytt gardiner i köket också, fick ju gardiner av mamsen i julklapp.. :)


Köket :P

Bytte taklampa i kevvans rum också, han fick en ny i julklapp.. :)

La mig i soffan lagom till kl.21, tänkte ja skulle kolla på drömkåken, har aldrig sett den.. :P Hehe..
Kollade ett tag, men fastnade sen vid datorn, har kolla efter jobb, jobb & åter jobb..
Men de finns ju fasiken inga jobb...!
& ja vill ha ett jobb..
Blää!

Neehe om man ska släcka ner överallt o dra sig mot sängen..

God natt & sov så gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0