Inget jag räknat med =/

Verkligen inte...
 Så som jag känner honom är han envis & det vet hans kompisar också..
 Han ger lixom inte vika i första taget, är nånting sagt ja då äre så också..
 Jag hade raderat honom, men bara för jag gjorde de så försvann ju inte känslorna..
 Jag älskar ju honom över allt fortfarande..
Men iaf, han ringde, vilket förvånade mig, när ja sen skickade ett sms & frågade varför han ringde så svara han på att han saknade mig..
Han vill att vi försöker igen & det vill ja också..!
Skulle inte de funka, nee då har vi gjort vad vi kunnat..
& det sa ja till honom, blir de såhär en gång till så får de vara helt slut också..
Det gäller ju bara att båda lyckas ändra på sig.!

Men de visar sig hur allt blir, vi har fortfarande inte pratat igenom allting & kommit fram till hur de ska vara..

Känner mig kluven..

Kommentarer
Postat av: jenny

Gumman då..

Gör vad som känns bäst för dig. Många säkert som tycker att du inte sak ta tillbaka honom. Men du ska inte lyssna på nån annan än dig själv. Du har ju ingenting att förlora. Mer än att då kanske bli sårad. Men stå på dig. Jag finns här oavsett iaf :) Många kram!

2009-01-13 @ 21:56:02
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0