Lugn fredag

Igår tog vi de lugnt & det va riktigt skönt & mys..
Åkte till coop för & handla hårfärg, så vi färgade håret eller de va ja som färgade mitt eget och johans hår.. :)
Christer & Galloni va också här, satt o snackade & kollade tv.. Va även ute & sladdade lite med bilen också, förstår inte att dom tycker de är sååå kul, men kanske ska erkänna att ja också tycker de är lite kul även om hjärtat sitter i halsgropen varje gång de snurrar & en husvägg/stolpe är i närheten.. Haha..
Trevligt trevligt.. :)


Idag är jag fortfarande barnledig...
 Sanna ville ha honom inatt också, så ikväll blir de nog & dricka lite.. :)
 Morgongen har ja spenderat framför datorn & bara tagit de lugnt & lyssnat på braig musik..
Har även duschat & gjort mig iordning, ska väl åka med Ida & Rille snart till bolaget tror ja, eftersom Johan är i garaget o säkert inte kommer komma därifrån innan bolaget stänger..

Ska ni hitta på ikväll då? :)

Hoppas iaf att ni får en bra lördagkväll.. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som att du hade en skön fredag :) Och idag är det lördag! Jag hoppas på att få umgås med han från igår ikväll igen ;) Hoppas att du får en tokbra lördag, stumpan. Puss puss

2009-01-31 @ 14:27:48
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag tar det lugnt idag ;) Fett med skönt !!Moo hahah!

2009-01-31 @ 21:40:18
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0