Smsat..

Undra hur man skulle göra om de inte fanns mobiltelefoner?
 Undra hur världen skulle vara då? :P

Jag skulle aldrig klara mig utan min telefon, är ju nästan så man får panik om man glömt den fast man bara kanske är ner till affärn.. :P Hehe..

Har setat & smsat lite till o från nu på morgonen..
De är jobbigt, jävligt jobbigt rent ut sagt..
 Får väl så småningom svar på hur allt kommer att bli.!
Men de är väl bara & försöka göra de bästa av situationen.. :)
Har fortfarande inte bestämt mig om ikväll, vill dricka, men ändå inte..
Är rädd att de kanske blir som förra helgen.. =/
De återstår & se vad som händer.. ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hur blev det förra helgen? nyfiken :P

2009-01-09 @ 16:16:03
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0