Längtar till sommar´n

Jag vill ha sommar nu eller åtminstonde vår.
Fan va underbart det skulle vara, alla dessa uteserveringar, man behöver inte ta på sig massvis med kläder, kan sitta på balkongen & sola, slänga sig på en strand o få massa fin brun färg på kroppen & slänga sig i badet när de blir för varmt.. Åhh vad ja drömmer mig bort mot varmare breddgrader just nu.. :)

Här kommer lite sommarbilder från -08 :)

"Klicka på bilderna för att få dom större"
   

   

   

   



Kanske ska tala om vad de blev för mat.. :P
De blev så mycket som Köttfärsås & Spaghetti, gott & enkelt..

Kanske begär för mycket, men de skulle ju vara kul & veta vilka som kommenterar i bloggen.. ;P

Ska väl ställa mig & diska upp disken som blev efter maten & sen är de väl bara att vänta tills gubben kommer hem från sitt andra hem, nämligen garaget.. :P Så man kan få duscha nångång, annars blir de livat om ja inte väntar.. :) Hehe..
Var & solade imorse också, de är ju så skönt & få ligga där i solariumet i vetskap om att efter 20min så har ja fått ytterligare färg på kroppen & det tackar ja inte nej till.. :)

 Om de inte blir mer bloggande ikväll,
Så hoppas ja ni har en bra kväll & får sova så gott sen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0