Svacka..

Känns ja hamnat i nån jävla svacka igen..
 De är skit, psykiskt, har ingen lust med nånting, vill bara försvinna för en tid..
Vet inte varför ja mår såhär just nu, inge speciellt har ju hänt..
Men de kanske är oron? Att inte veta nånting..
Vill bara slänga mig ner på golvet, skrika & gråta, men hallå, kan ja ju inte, är ju inte 2år.. ;P
Less på de mesta....
Jag hatar & må såhär, de värsta som sagt är att ja inte vet varför & då kan ja inte göra nånting åt de heller..
O ja vill inte att min omgivning ska bli drabbad när ja mår såhär,
men mitt humör är inte på topp & då blir andra drabbade.. :(

Orkar inte..

Ska iaf till läkaren imorn för & kolla mina allergier & varför ja nyser som en tok 'hehe'..
Får väl försöka ta upp mitt mående  då också.. :S

Kommentarer
Postat av: Abdullah

Ryck upp dig för bövulen :)

2009-01-20 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0