Uppe före tuppen

Har varit vaken sen 05.40 & ja vaknade för att ja va snorig..
 O sen bröt helvetet löst, nös hela tiden...
Blir tokig av de här, inte konstigt att man har sån jävla huvudvärk när man aldrig kan sova normalt..
Jag hoppas att min läkare hör av sig snart om blodproverna dom tog, ifall det visade nånting på allergier så att ja kan få nån medicin som förhoppningsvis hjälper mot det här..
Jag ska iaf gå till apoteket & köpa Otrivin Comp när ja lämnat kevin på dagis,
otrivinen är min bästaste kompis just nu.. :)


<3

Igår när hjärtat kom hem, så hade han handlat med Donken till mig, Tack gubben.. :)
& självklart så åt jag El Maco, den är ju för underbart god.. :)
O till min goda hamburgare satt jag & kollade på Bonde söker fru - Bröllopet & det såg ju bara för mysigt ut & dom passar ju så bra ihop.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0