Va är de med mig?

Är nå djävulskt trött, skulle kunna somna sittandes men ja kan ju inte gå & lägga mig nu, liiite för tidigt kanske.. :P
Så de är bara & försöka hålla sig vaken några timmar till,
ska iaf kolla på semestersvenskar kl.20 på 4an, de är ju för himla bra, ååå va jag längtar utomlands när ja kollar på det, hatar de här vädret... Vill ha sol & värme & helst nu... :)

Är förväntansfull inför måndag också, ska bli kul & få göra nånting..
Och så hoppas jag ju givetvis att det kan leda till att ja får ett jobb fortare, de är ju de dom är till för.. Tror ja.. :P Hehe..

Färg har ja fått på kroppen också, efter bara 1gång, det är bra tycker ja.. ;)
 Karl'n frågade om ja hade solat idag när han kom hem, han såg att ja va lite röd på bröstet..
Har ju lätt för o bli brun, men brukar va lite röd/brun innan de röda lägger sig.. ;D
Så imorn blir de o sola igen efter ja lämnat kevin på dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0