Förbannat jobbigt

Stundtals känns de som ja klarar allt..
 Men så fort mörkret lagt sig ute & man sitter vaken själv så kryper ångesten fram..
Vet inte varför.. Men så fort saker o ting blir jobbigt..
Då kommer pappa fram i mina tankar & jag saknar honom mer än någonsin..
Det är nu 4½år sen han valde att lämna de här livet, men för mig så kan de lika gärna ha skett för 1mån sen, känns åtminstonde så känslomässigt..

Va väldigt länge sen ja lyssnade på nordman
Men jag minns från när jag va liten att ja & pappa lyssnade på honom en del & ja minns hur ja älskade den här låten..



& de här är väl ändå en klassiker? ;P Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0