Lördag :)

Idag är de lördag & ja gick upp 6imorse (!) jag kommer va helt död ikväll.. :P
 Har varit på stan med kevvan en sväng, klackade om min skor & va till bolaget en sväng..
Idag ska kevin nämligen hem till mamma & han har tjatat sen han vakna,
va ett bra tag sen han sov där, så de ser han verkligen fram emot.. :)
Själv så blir de o dricka ikväll med min Ida & ja längtar, de va riktigt länge sen nu..
O fan va kul vi ska..! <3

Igår åkte vi till sthlm med Ida,Rille,ungarna,Idas pappa o hennes minsta lillebror..
Följde med mest för Kevins skull, han har ju aldrig åkt tåg & han sken som en sol när tåget började rulla från stan & sen tjatade han under den lilla stund vi va i sthlm om vi skulle åka hem med tåget snart.. Hehe..
Han frågade idag också när ja sa att vi skulle ner på stan, om vi skulle ta tåget ner.. Haha han är ju för go.. ;P

Saknar min baby som är iväg, vill ha hem honom nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0