Lördagmorgon

och jag har varit vaken sen kl7.!!
Ibland undrar ju vad som är fel, jag älskar ju & sova & speciellt när man är barnledig..
Men inte då.. Så här framför dumburken har ja setat o glott..
Fundrar på vad man ska hitta på idag.. Nån som har förslag? :)
Ska väl ut o gå en sväng iaf tror ja, måste komma iform ju, har iaf lyckats gå ner 1½kg.. ;)
 De här skrev ja tidigt imorse, men ville tydligen inte publiceras.. :P

Nu iaf så sitter ja här igen & tar mig en cider.. :)
Har varit på stan en sväng med Ida,Rille & ungarna o ja hitta kläder på gina nu,
o ja är hur nöjd som helst, köpte världens sötaste klänning.. :D


Ser bättre ut i verkligheten & tajt upptill är den ;)


Ikväll ska ja hem till min gumma Jenny & dricka lite o snacka skit o sen ska vi ner o bowla :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, skulle du inte va med mig idag? eller vilken jenny menar du? ;) Mihihihihi

2009-03-21 @ 15:54:25
Postat av: Anonym

Fysatan ja :) När jag typ bodde hos dig ;) finns fler gamla bilder på min pixbox ;) Puss jenny

2009-03-21 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0