Min mobil :)

Snodde från mimmi ;)


Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja
Vad står det i ditt tredje? Typ 20cm till stolpen.. De va nära ;)
Och vem var det ifrån? Ida B
Är han/hon snygg? Klart :)
Smsar ni ofta? Blivit mer nu, de tycker ja om :)


Vad står det i ditt 18:e sms? Hej. Jag kollar film har skitont i huvudet. Kan vi ringas imorgon? Så får du sova nu oxå. :) sov gott min sötis. Puss
Och det var ifrån? Ida mob
Är han/hon farlig?
Haha nee <3
Hur farlig? Inte alls ;)


Om du kollar igenom hela din inkorg , vilka har skrivit till dig då? Ida B, Ida, Mimmi, Johan, Petri, Hockey, Johanna, Jenny, Mamma, Felix, Matte, Nyman, Galloni, Jimmy, Bea, Petra, Däckfors, Christer, Sanna, Jessica, Johanna, Jenniefer, Jugge, Nikk, Jens

Smsar du ofta? Haha aa ;D
Hur många sms har du skickat? 21200 *men de va inte nollställt när ja fick telefon*
Hur många mms? 372 *inte här heller*

Är du beroende? Helt klart, skulle aldrig klara mig utan telefon ;)


Vem ringde du senast? Hockey
Vem ringde dig senast? Ida B

Vilket är ditt senaste missade samtal? Johan


Vem är snyggast på din kontaktlista? Min johan såklart <3


Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? Kallsonger på gatan. Haha
Hur många bilder har du? 841
Vilken är din favoritbild? På mig & johan <3 & finns många på kevvan <3


Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för mobil: Sony Ericsson K530i, men skulle gärna ha en ny. :)


Har du varit helt ärlig nu? Japp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du har uppdaterat lite :) kram jenny

2009-03-10 @ 22:58:31
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, 20cm till stolpen, klockrent!

tycker om dig stumpan!

puss å kram

2009-03-11 @ 14:53:49
URL: http://iboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vill ju veta vem du är ;) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

& vad är din blogg då?:

Skriv nå förbövelen ;D:
Trackback
RSS 2.0